Nya bilder!

Som jag nämnde i mitt senaste inlägg ska jag börja byta ut en del gamla bilder här på bloggen. En del av dem är riktigt bra, medan andra är fantasilösa eller rent av fula. Innan har fokus varit rätt mycket på att lägga ut det jag har gjort och i de fall då jag inte haft någon bra bild eller inte orkat anstränga mig har resultatet blivit som det har blivit. 

Nu är det slut med det!

Här kan ni se dagens verk. Har bytt ut bilderna för apelsinsill och busenkel löksill. Båda inläggen är från 2011 (herregud hur gammal den här bloggen är nu!).

Tycker bilderna blev bra, om än med förbättringspotential. Alla förslag mottages tacksamt. Här kan ni se de gamla bilderna, bredvid de nya.
Nya apelsinsillen!

Gamla apelsinsillen!
Nya löksillen

Gamla löksillen







Kommentarer

Skicka en kommentar